Discipline, durf, doorzettingsvermogen

Discipline, durf en doorzettingsvermogen, exact wat ik nodig heb om mijn doel te behalen. Mijn doel voor de komende 11 weken is mij goed voor te bereiden op 10 km hardlopen.

Gisteren heb ik mij ingeschreven voor de 10 km loop tijdens de Rotterdam Marathon. I did it!!! Dat heb ik gedaan om aan mijzelf te bewijzen dat ik dit kan. Jaren geleden bezocht ik de marathon. Vrienden en familieleden namen hier deel aan en dat wilde ik ook. Ik geloof dat ik het nu nog kan! Ook al heb ik in tijden niet meer getraind, op welke wijze dan ook.

Elf weken heb ik de tijd om mezelf klaar te stomen. Gisteren heb ik een trainingsschema gemaakt voor deze week. Vandaag start ik met een rustige training. Eetgewoonten en gebruik van genotmiddelen aanpassen. Ik ga ervoor! #omdathetkan

Ik heb mezelf voorgenomen zoveel mogelijk hierover te bloggen. Hier wil ik zoveel mogelijk mee bezig blijven. Ik streef naar het doel, dat ik de finish bereik en waanzinnig trots op mezelf kan zijn! Dat heb ik nodig.. Ik kan het…

door Amanthis Geplaatst in Geen categorie

2 reacties op “Discipline, durf, doorzettingsvermogen

Geef een reactie

