Christmas

Er gaat niets boven het doorbrengen van de kerst met familie en vrienden! Mensen die van mij houden en mensen van wie ik houd. Vorig jaar kerst was ik alleen op 25 december. Dat hakte er even in. Tranen met tuiten! Dat doe ik dus NOOIT meer..

Vandaag kerstdiner met broer, schoonzus en neefjes. Morgen nog meer familie en mijn dochter erbij. Dat maakt me blij! Samen met mensen andere mensen herinneren die ooit bij ons waren, zoals oma.. Haar zullen we altijd in ons hart dragen. En met kerst missen we haar net even iets meer.

Geniet van je kerst, zorg dat je geniet met kerst. Maak er iets moois van! Waardeer, wees dankbaar en koester wat je (wel) hebt!

 

door Amanthis Geplaatst in Geen categorie

Geef een reactie

