Fantastisch!

Vandaag was mijn eerste dag bij VANAD. Als Coaching Star volg ik twee weken training met de nieuwe Stars! De trainer is de meest energieke, gedreven en passievolle trainer die ik ooit ontmoet hebt. Vol humor en openheid, toont hij dat het bedrijf mensgericht te werk kan gaan en daarnaast op een correcte manier schakelen naar resultaatgericht. Vol respect en enthousiasme behandeld worden, zorgt dat je dat ook naar buiten draagt. Mits het op de juiste en oprechte manier overgebracht wordt naar de medewerkers. De bedrijfswaarden, missie en visie van VANAD klinken als muziek in mijn oren en kan mij er ook compleet in vinden.

Ik heb er enorm veel zin in met een team te starten, ze helpen de beste Stars (agenten) te worden. Ook ik vind de Stars fantastisch!

Morgen mag ik een filmpje delen met de groep.. Over de eerste weet ik het nog niet zeker. #beetjegrof 😉

Geef een reactie

